Instalacje

Kontrola dostępu

Kontrola dostępu i rejestracja czasu pracy

   Zastosowanie systemu kontroli dostępu KD pozwala na skuteczne ograniczenie dostępu do określonych miejsc w obiekcie osobom nieupoważnionym, nadzór na przepływem osób pomiędzy poszczególnymi strefami lub budynkami, a także monitorowanie ruchu w danym obszarze. Stanowi on alternatywę dla tradycyjnych, mechanicznych systemów kontroli dostępu opartych o zwykłe klucze. W odróżnieniu od systemów mechanicznych, elektroniczne systemy KD umożliwiają rejestrowanie i gromadzenie informacji o zdarzeniach dotyczących chronionych przejść. Wprowadzenie tego rozwiązania pozwala na utrzymanie bardzo wysokiego poziomu bezpieczeństwa i niezawodności. Zarządzanie systemem jest bardzo proste – administrator może szybko wybierać osoby, które mają być objęte systemem, ustalać harmonogram przejść i przydzielać lub modyfikować dostęp użytkowników do wybranych stref.  System kontroli dostępu, będąc elementem elektronicznych systemów zabezpieczeń, może stanowić doskonałe uzupełnienie systemu sygnalizacji włamania i napadu.

   Systemy rejestracji czasu pracy RCP umożliwiają łatwe i wygodne (poprzez zastosowanie np. kart zbliżeniowych, breloczków, czytników biometrycznych i innych) ewidencjonowanie czasu przebywania pracowników w miejscu pracy. Dzięki oprogramowaniu możliwa jest szybka analiza obecności oraz wyliczenie całkowitego przepracowanego czasu przez poszczególnych pracowników.

   Połączenie tych dwóch systemów pozwala na skuteczny nadzór nad ruchem osobowym i obecnością osób uprawnionych do przebywania na terenie chronionych obszarów. Umożliwia także analizowanie przemieszczania się osób na terenie obiektu oraz rejestrowanie czasu ich pobytu w określonych strefach. Dzięki temu rozwiązaniu podniesiony zostaje poziom bezpieczeństwa – zyskujemy znacznie lepszą ochronę majątku i poufnych danych.
Kompleksowo wykonujemy systemy kontroli dostępu KD, rejestracji czasu pracy RCP, płatnych wejść.
Zapewniamy:

  • Projekt systemu
  • Dobór i dostawę urządzeń
  • Wykonanie i uruchomienie instalacji
  • Integrację z innymi systemami np. SSWiN, SAP, monitoringu itp.
  • Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny